Més notícies

El patronat de la Fundació PortCastelló ha aprovat avui el pressupost de l’entitat per 2019 que ascendirà a 334.500 euros

El patronat de la Fundació PortCastelló ha aprovat avui el pressupost de l’entitat per 2019 que ascendirà a 334.500 euros, fet que suposa un 0,6% menys que el 2018.

El programa d’activitats previst per a 2019 consta de 9 activitats que tenen com a objectiu comú la promoció comercial del port de Castelló en diversos àmbits: sector turístic, ceràmic, port i la seva intermodalitat, port i el seu hinterland, sector logístic, energètic, port i la seva avantpaís, sector agroalimentari i activitats comunes de gestió i promoció.

Precisament per aquest promoció del port de Castelló, l’entitat preveu assistir al llarg de l’any que a 11 fires dels sectors turístic, ceràmic, logístic i agroalimentari. So FITUR (Madrid), Seatrade Cruise Global (Miami), Seatrade Cruise Europe (Hamburg), CEVISAMA (València), Cersaie (Bolonya), DESTACA (Vinaròs / Vila-real), Saló Internacional de la Logística (Barcelona), Transport Logistic (Munic), Breakbulk Europe (Bremen), Fruit Logistic (Berlín), i Fruit Attraction (Madrid).

El patronat ha aprovat així mateix la incorporació de United Minerals com a entitat associada a la Fundació, per tant la seva massa social ascendeix ja a 26 entitats: 14 patrons, 7 entitats associades i 5 col·laboradores. El president de l’Autoritat Portuària de Castelló, Francisco Toledo, ha afirmat que aquestes dades confirmen a la Fundació com «aliada de la Comunitat Portuària i instrument clau i útil per als sectors productius de Castelló».

 

 

 

Informació i Foto: http://www.portcastello.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint