Sanitat

El nombre de noves altes és deu vegades superior a el de nous casos de coronavirus a la Comunitat Valenciana

El nombre de noves altes a pacients amb coronavirus és deu vegades superior a el de nous casos confirmats en les últimes 24 hores i suposen ja el 73,3% sobre el total de casos. S’han registrat 247 més, el que eleva a 11.649 el total de persones que s’han curat a la Comunitat. El desglossament per províncies és el següent: 1.588 a la província de Castelló, 4.100 a la d’Alacant i 5.956 a la de València, a les quals cal sumar unes altres 5 corresponents a desplaçats.

El nombre de pacients a les Unitats de Cures Intensives per coronavirus a la Comunitat Valenciana segueix la tendència descendent. En l’actualitat, només hi ha 24 persones que requereixen aquestes cures en tota la Comunitat, 3 menys que en l’actualització d’aquest dimecres. Per províncies: 4 en Castelló, 12 a Alacant i 8 a la província de València. Per la seva banda, el nombre de malalts de coronavirus hospitalitzats també ha experimentat un descens respecte a l’última actualització. En aquests moments hi ha 190 persones ingressades, 16 menys que ahir. La distribució per províncies és la següent: 14 a Castelló, 62 a Alacant i 114 a la província de València.

Pel que fa a casos positius nous, des de l’actualització d’aquest dimecres s’han detectat 24 casos a través de PCR, que eleven a 11.160 el total de positius des que va començar la pandèmia. Per províncies la situació és la que segueix:

· 5 a Castelló. Total: 1.534

· 11 a Alacant. Total: 3.887

· 6 a València. Total: 5.732

· 2 importats dels EUA

· 5 desplaçats (no nous)

De tots els casos positius detectats, es troben actius a hores d’ara 2.831, el que suposa només el 17,8%.

Des d’aquest dimecres s’han produït 7 nous morts, el que eleva a 1.425 les persones que han mort a la Comunitat Valenciana per coronavirus: 213 a la província de Castelló, 502 a Alacant i 710 a la província de València.

El nombre d’altes de professionals sanitaris és de 2.188 i el nombre total de positius en professionals a hores d’ara és de 524.

El nombre total de proves dutes a terme per a la detecció de l’coronavirus han estat 310.793, de les quals 212.877 han estat a través de PCR i 97.916 a través de test ràpid.

Actualització de la situació en residències

Actualment hi ha algun cas positiu en 73 centres (8 a la província de Castelló, 31 a la d’Alacant i 34 a la província de València).

· Residents nous positius: 0

· Treballadors nous positius: 2

· Residents morts: 1

A hores d’ara, es troben sota vigilància activa de control sanitari 28 residències a la Comunitat Valenciana: 8 a la província de Castelló, 7 a la província d’Alacant i 13 a la província de València.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint