El Llevant UD i la Fundació Cent Anys lliuren el segon enviament de material sanitari de la campanya granotes solidaris
Aquest és el segon enviament de material sanitari d’aquesta campanya, ja que el primer, que contenia 6.000 ulleres protectores, va ser lliurat la passada setmana.
A més de les 6.000 ulleres protectores i les 100.000 mascaretes, properament arribaran els 6.000 vestits complets de protecció EPI i les 50.000 mascaretes FFP2.
Recordem que en la campanya granotes solidaris van participar amb les seves donacions al club, la Fundació, jugadors / es i tècnics de tots els equips, categories i seccions, així com consellers, patrons, els Veterans, l’Associació de exjugadores, la Delegació de Penyes, empleats, patrocinadors, col·laboradors, proveïdors, accionistes i aficionats.