El Llevant UD Futbol Platja es juga el títol de Supercopa d’Espanya contra el CD San Francisco
El Llevant UD FP buscarà posar el punt i final a una gran temporada amb un triomf a la Supercopa d’Espanya de futbol platja davant del CD San Francisco. La trobada, que serà disputat a Capdepera (Mallorca) aquest dissabte 3 d’agost des les 19:30 hores, s’enfrontarà al quadre granota davant del club revelació d’aquesta temporada. El Llevant UD FP es va guanyar el dret de participar a la Supercopa després de finalitzar campió a la Lliga Nacional per segon any consecutiu i sortir com a vencedor a la Copa RFEF després de derrotar a la final el mateix CD San Francisco per un tempteig de 4-1.
Per la seva banda, els mallorquins disputaran aquest trofeu després de finalitzar subcampions a la Copa RFEF, ja que en la lliga nacional van finalitzar en dotzena posició.
La convocatòria per a la final de la Supercopa d’Espanya és: Dona, Viala, Guisado, Cintes, Ivan, Antonio, Fruits, Pajon, Jonhy i Miralles.
Informació i Foto:LevanteUD