El Llevant UD convoca el seu VII Concurs Infantil de Felicitacions Nadalenques
Informació i Foto: http://www.levanteud.com
Els nens tornaran a ser els grans protagonistes aquest Nadal en el Llevant UD, i des d’aquesta mateix matí es dóna el tret de sortida a una de les múltiples activitats adreçades als més petits de la casa.
El Llevant UD posa en marxa el VII Concurs Infantil de Felicitacions Nadalenques. La felicitació guanyadora serà la nadala oficial del club amb el qual felicitarà enguany les festes nadalenques.
Per a això convoca aquest concurs en què poden participar nens menors de 14 anys que han de presentar el seu dibuix (amb el nom, cognoms, data de naixement i lloc, col·legi i curs apuntat al revers) abans del divendres 24 de novembre, últim dia en el qual s’admetran felicitacions. La felicitació es pot lliurar a les oficines del club, situades a l’estadi Ciutat de València, o enviar per correu electrònic a areasocial@levanteud.es
Aquest any, el guanyador tindrà els següents premis:
– El dibuix guanyador serà utilitzat pel Llevant UD per a la felicitació institucional aquest Nadal.
– El guanyador obtindrà una samarreta oficial del Llevant UD personalitzada amb el seu nom, número i talla.
– El guanyador obtindrà un abonament de mitja temporada infantil i un altre d’adult per assistir a les trobades del Llevant UD a l’estadi Ciutat de València.
– Tots els alumnes de la classe del guanyador podran assistir gratuïtament a un partit de lliga del Llevant UD a la grada d ‘ “El Club dels Nens”, rebran un pack de productes d’ “El Club dels Nens” i es faran la foto prepartit amb l’equip.
– El col·legi del guanyador acollirà una visita dels jugadors de la primera plantilla per realitzar una activitat conjunta.
– El guanyador sortirà a la Cavalcada de Reis, juntament amb l’expedició del Levante UD, acompanyat per un adult.
Aquest any, dins el conveni que el Llevant UD té amb l’Associació Espanyola Contra el Càncer, se sumen a la iniciativa els nens hospitalitzats que realitzaran el dibuix com una de les seves activitats.