Esports

El Levante UD obté la màxima puntuació en l’informe de transparència INFUT-19, elaborat per la ONG Transparència Internacional

El Levante UD se situa al capdavant en el rànquing de l’informe de transparència INFUT-19, elaborat per l’ONG Transparència Internacional, després d’obtindre la màxima puntuació juntament amb altres 18 clubs de Primera i Segona Divisió.

Amb l´INFUT s’avaluen els quaranta-dos Clubs/SAD que componen la Primera i Segona Divisió (Lliga Santander i Lliga SmartBank) a través d’un procediment d’avaluació basat en un conjunt de 48 indicadors que tracten d’abastar les àrees més importants de la informació que s’estima que els Clubs han d’oferir als socis, aficionats i ciutadania en general.

Les cinc Àrees de transparència que s’avaluen en l´INFUT són les següents: A) Informació sobre el club de futbol; B) Relacions amb els socis, aficionats i públic en general; C) Transparència economicofinancera; D) Transparència en les contractacions i subministraments; E) Indicadors llei de transparència.

Amb l’aplicació d’eixe conjunt de 48 indicadors, cada Club de futbol/SAD obté una puntuació individual, de manera que sorgeix un Rànquing o Classificació del nivell de transparència dels 42 Clubs/SAD avaluats.

Estos 48 indicadors són el resultat final d’un procés en el qual han col·laborat especialistes i tècnics de nombroses entitats (catedràtics d’universitat, entitats esportives, associacions d’aficionats, periodistes esportius, o institucions públiques com el Consell Superior d’Esports, així com la pròpia Lliga de Futbol Professional).

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint