El Levante UD Femeni s’imposa al Betis Feminas
El Levante UD Femení va recuperar l’efectivitat de cara a porteria i el retorn de l’encert el va portar de la mà cap a la segona victòria de la temporada, aconseguida contra el Betis (0-4). Les de Sánchez Vera van tornar a ser fidels al seu estil de joc, malgrat la complicació pel que fa a alternatives que comportaven les baixes i, liderades al capítol golejador per Gabi Nunes i les seves dues dianes, secundada per Andonova i Érika, van sumar els tres punts que pugen al caseller d’un equip granota que, no oblidem, no sap què és perdre al campionat, amb dos triomfs i dues igualades.
Superat el quart d’hora, les blaugranes van destapar el pot de les essències anotadores. I gràcies a dues prodigioses cavalcades per la dreta d’Antonia Silva, precursora del 0-1 i del 0-2. Al 18′, va entrar a ganivet pel seu flanc, va servir cap enrere i Andonova, amb un toc subtil i de classe, va allotjar la pilota a la xarxa. Tan sols dos minuts més, tard, la brasilera va voler ser la protagonista golejadora i va deixar anar una gardela que va desviar com va poder Malena, amb la mala sort per a la portera verd-i-blanca que Gabi Nunes esperava per rematar de cap cap al fons de les malles. Ja amb el Levante UD desfermat, Paula cometia un penal dins de l’àrea i Érika, amb un llançament de classe com el que va executar a Zubieta, va establir el 0-3.
Després del pas pels vestidors, les llevantinistes van baixar una marxa i les poques oportunitats d’anotar de les bètiques eren desbaratades amb molt bones parades d’Emma Holmgren. Ja a la recta final, la recent ingressada Daniela Arques centrava des del costat dret, la defensa rebutjava defectuosament i de nou atenta Gabi Nunes engatillava cap a dins del marc local. Era el 0-4, anecdòtic per a la sort final del partit però que servia per rescabalar-se una mica més de partits anteriors en què potser el Levante UD es va merèixer més. Pròxima parada, la Ciutat Esportiva granota, diumenge, davant del Llevant Las Planas.
Fitxa tècnica.
Betis Fèmines: Malena Mieres, Maria Jiménez, Roberts, Carla Armengol, Natàlia Montilla (Cameron, 63′), Rosa Márquez (Carmen Álvarez, 63′), Núria, Carol Férez (Leles, 63′), Gema Soliveres (Noelia Salazar, 75′), Violeta Quiles, Paula Perea
Llevant UD: Holmgren, Antonia S. (Estela, 70′), M. Méndez (N. Mendoza, 85′), S. Lloris, Paula T. (Alharilla, 70′); A. Torrodà, P. Fernández (Aixa Salvador, 75′), Insulsa Martín, Andonova (Daniela, 46′); Érika i Gabi Nunes.
Gols: 0-1 (18′) Andonova. 0-2 (20′) Gabi Nunes. 0-3 (43′) Érika, de penal. 0-4 (73′) Gabi Nunes.
Àrbitre: Elisabeth Calvo. Va amonestar la local Paula Perea i les visitants Andonova i Daniela Arques.
Incidències: Partit corresponent a la jornada 4 de la Lliga F disputat a la Ciutat Esportiva Luis del Sol.
Informació i Foto: Levante UD