El Legia de Varsòvia i el Llevant UD acorden el traspàs d’Armando Sadiku
El Legia de Varsòvia i el Llevant UD han acordat el traspàs d’Armando Sadiku. L’acord vincula a l’atacant albanès amb el club d’Orriols des del temps present fins a juny de 2020. Sadiku va néixer a Cerrik, al Comtat de Elbasan (Albània) el 27 de maig de 1991. En 2008 va debutar a les files del K.F. Turbina de Cerrik. Una temporada més tard va marxar al K.S. Gramozi Erseke i en el curs 2010-2011 es va comprometre amb el K.S. Elbasani. Va ser el pas previ per desembarcar a la Lliga Suïssa després de signar pel Locarno. Lugano i Zurich condensen la seva experiència en el futbol helvètic. En l’estiu de 2017 es va traslladar a Polònia per formar part de la plantilla del Legia de Varsòvia. Armando Sadiku és internacional amb Albània. Va debutar amb el combinat albanès durant l’estada de Gianni De Biasi a la banqueta de les Àguiles Negres en un duel contra Geòrgia. Va participar amb la Selecció en l’Eurocopa de 2016 disputada a França. Va marcar en el duel davant Romania (1-0). L’atacant s’exercitarà aquest matí, a partir de les 10:30 hores, a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Bunyol costat de la resta de la primera plantilla blaugrana.
Informació i Foto: http://www.levanteud.com