El groguet Dani Parejo premiat com el jugador més saludable de la pasada temporada 2020/2021
Un reconeixement molt merescut. Dani Parejo rebrà aquest diumenge, en la prèvia del partit davant el Rayo Vallecano, el trofeu al Jugador Més Saludable ASISA de la passada campanya 2020/21.
El gerent provincial d’ASISA a Castelló, César Gozalbo, li entregarà la distinció sobre el terreny de joc en els instants previs a l’encontre que se celebrarà en l’Estadi de la Ceràmica (diumenge, 14.00 hores).
Des de la seua arribada al club, Dani Parejo s’ha convertit en el timó del Submarí. Al llarg de la temporada 2020/21, el migcampista de Coslada va ser el jugador del Villarreal que més minuts va acumular, amb un total de 4.285 entre LaLiga (3.120), UEFA Europa League (942) i Copa del Rey (223). Insubstituïble.
Informació i Foto: Villarreal CF
