Política

El GPP denuncia que Morera es nega al fet que els serveis jurídics de Les Corts informin sobre la legalitat dels PGV d’Oltra

La portaveu adjunta de el Grup Popular en Les Corts, Elena Bastidas, ha denunciat avui que el president de les Corts, Enric Morera, s’ha negat a que els serveis jurídics de la Cambra informin sobre la legalitat o no dels pressupostos de la Generalitat de 2021 que afecten el departament de la vicepresidenta Mónica Oltra.

Bastidas ha qualificat de «vergonya» l’actuació la setmana passada d’Oltra i Soler pel canvi dels comptes que afecten la secció d’Oltra. «Es va presentar a les Corts un document que no era una simple correcció d’errors, com es va dir, ja que es van canviar absolutament totes les partides de la secció i fins i tot Oltra va acusar Soler de falsejar els comptes i va dir que no es corresponien amb el que aprovat en el ple de el Consell «.

La portaveu adjunta ha manifestat que aquesta acusació és «gravíssima» i davant la incertesa generada la Síndica de l’GPP, Isabel Bonig, va presentar un escrit d’empara perquè els serveis jurídics de la Cambra fessin un escrit sobre la legalitat o no dels comptes presentats . «Hem tornat a mostrar als Morera nostra inquietud, però el president de les Corts s’ha negat a que es faci aquest informe». Així, ha assenyalat que Morera «l’únic que ha dit és que va a enviar un escrit a l’GPP dient per què no demana als serveis jurídics que facin aquest informe».

«Volem que consti en acta per estudiar si hi ha accions que prendre. Aquest episodi no té precedents a les Corts, és la primera vegada que passa una cosa semblant «, ha insistit Bastidas.

Pujada d’impostos

D’altra banda, Bastidas s’ha referit a la negociació el PSPV amb els seus socis de l’Botànic per a una pujada d’impostos. «Veiem com Puig menteix als valencians, fa poc deia que no s’anaven a pujar els impostos però hem conegut amb perplexitat que ens ha enganyat, i ho sabem en un moment és que els valencians no cobren els ERTO, quan no cobren la dependència o l’Ingrés Mínim Vital. I ho veiem amb preocupació quan Puig i els seus consellers s’han apujat el sou, que és una indecència en aquest moment «, ha assenyalat.

Bastidas ha indicat que no és moment d’apujar els impostos, «més quan en aquests cinc anys, des que governa el Botànic, ja se li han pujat molt als valencians».

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint