El Consell d’Administració de FGV trasllada a Fiscalia i als Intervenció General els informes sobre presumptes irregularitats entre 2000 i 2007
El Consell d’Administració de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha acordat traslladar simultàniament a Fiscalia ia la Intervenció General de la Generalitat l’auditoria encarregada per aquest òrgan i en la qual es posen de manifest presumptes irregularitats en l’adquisició de trens i subministraments en 06:00 expedients corresponents als anys 2000 a 2007.
El Consell d’Administració de FGV va rebre el 28 de març passat les conclusions de l’auditoria extraordinària realitzada en l’empresa a instàncies de la presidenta del consell i consellera d’Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, María José Salvador, després d’advertir un dels seus consellers de possibles irregularitats en la compra d’unitats per a les línies de Metrovalencia i TRAM d’Alacant.
Després de les conclusions de l’auditoria, els membres del consell van acordar que l’empresa pública realitzés una investigació interna les conclusions havien de lliurar-se als membres del consell en la primera convocatòria d’aquest, que s’ha realitzat en el matí d’aquest dilluns.
Tots dos informes s’han enviat de forma íntegra tant a la Fiscalia com a la Intervenció perquè els òrgans competents determinin l’existència de responsabilitats sobre aquests expedients, executats durant la gerència de Jorge García Bernia i Marisa Gracia en FGV, sota el mandat del PP a la Generalitat Valenciana.
Informació i Foto: http://www.gva.es