Més notícies

El Consell concedeix 138 condecoracions i distincions al mèrit policial de la Policia de la Generalitat en el 30è aniversari

El Ple del Consell ha aprovat la concessió de 138 condecoracions, diplomes i distincions al mèrit policial a la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’any en què la Unitat celebra el 30è aniversari.

La finalitat d’aquestes distincions és reconèixer i premiar públicament les actuacions de la Unitat del Cos Nacional de Policia adscrita a la Comunitat Valenciana i les de persones o institucions que hi destaquin per col·laboració.

La concessió de condecoracions i distincions atorgades per la Generalitat al mèrit policial del cos esmentat està regulada pel Decret 78/2014, de 30 de maig del Consell, que crea i estableix els mèrits per atorgar condecoracions d’or, plata, bronze amb distintiu blau , bronze, diploma de reconeixement a la trajectòria policial i la distinció honorífica.

Classificació de les condecoracions

Aquesta vegada es concediran 27 condecoracions d’Or de la Generalitat al mèrit policial; 50 condecoracions de Plata; 7 condecoracions de Bronze al servei policial amb distintiu blau; 39 condecoracions de Bronze; 9 diplomes de reconeixement a la trajectòria policial: 6 distincions honorífiques de la Generalitat.

Totes les condecoracions aprovades pel Consell tenen un caràcter vitalici i no porten aparellada pensió o recompensa econòmica per part de la Generalitat.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint