MunicipisPolíticaTurisme

El Consell col·labora amb l’Ajuntament de Càlig per a la incorporació de l’oficina d’informació turística de la localitat al programa Tourist Info

El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Càlig per al desenvolupament del programa de la Xarxa Tourist Info mitjançant la incorporació a aquesta xarxa de l’oficina d’informació turística del municipi.

L’objecte d’aquest conveni és la col·laboració mútua entre Turisme Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Càlig per al desenvolupament del programa de la Xarxa Tourist Info a la destinació, mitjançant la incorporació, la posada en marxa i l’operativitat plena de l’oficina d’informació turística del municipi, ‘Tourist Info Càlig’, que quedarà integrada a la Xarxa Tourist Info de la Generalitat.

Mitjançant aquest acord, Turisme Comunitat Valenciana destina a l’Ajuntament de Càlig una quantitat màxima de 6.700 euros provinents del programa ‘Adequació i millora de la Xarxa Tourist Info’.

El programa Tourist Info té com a finalitat oferir un ampli servei d’informació de l’oferta turística de Càlig, a més a més del conjunt de productes turístics de la Comunitat Valenciana.

L’Ajuntament de Càlig es compromet a sostenir econòmicament i materialment les oficines Tourist Info de la localitat i afrontar la totalitat de les despeses corrents i del personal necessari per al funcionament, així com a aportar el personal informador turístic per a la prestació del servei d’informació al turista; a mantenir la imatge de les oficines de turisme d’acord amb la resta de la Xarxa Tourist Info; a participar en els objectius de qualitat de la Xarxa Tourist Info i en els sistemes de recollida i intercanvi d’informació estadística, estudis o avaluació del servei, entre d’altres.

Per part seua, Turisme Comunitat Valenciana posarà a disposició de l’oficina Tourist Info Càlig les seues bases de dades turístiques de caràcter públic. Així mateix, coordinarà la relació amb les altres oficines de la Xarxa Tourist Info de la Generalitat i oferirà assessorament per a la implantació de sistemes de qualitat, així com per a l’ús apropiat d’eines de gestió i procediments, entre d’altres.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint