El Consell col·labora amb l’Associació de Promotors Musicals de la Comunitat Valenciana per a fomentar el producte musical
Mitjançant aquest conveni, Turisme Comunitat Valenciana destinarà 50.000 euros perquè l’Associació de Promotors Musicals de la Comunitat Valenciana realitzi accions de promoció del producte turisme musical.
En concret, l’associació organitza dues jornades de networking de promoció del producte musical. Així, la primera de les jornades es va celebrar a la ciutat de València el passat mes de setembre i la segona jornada se celebrarà a Castelló de la Plana el proper mes de novembre, en el marc de trovam-Pro Weekend.
Així mateix, a través d’aquest conveni, l’Associació de Promotors Musicals de la Comunitat Valenciana també desenvoluparà accions de comunicació per a la promoció del producte musical a la Comunitat Valenciana, a més d’assistir a fires professionals del sector musical, artístic i turístic com Fira trovam, Mercat de Música Viva de Vic (Barcelona), BIME (Bilbao) i World Travel Market (Londres).