El catedràtic de la UA, Juan José Díez, serà nomenat doctor honoris causa per la Pontifícia Universitat Catòlica del Perú
L’acord de l’organisme universitari reconeix al catedràtic de la UA «un acadèmic que ha consagrat la seva vida a l’activitat docent, de recerca i de gestió administrativa a la Universitat d’Alacant, per la qual cosa constitueix un referent per als que, com a part d’una comunitat universitària, treballen en la formació de l’alumnat, en la generació de coneixement i en la construcció d’un espai al servei de la comunitat «.
Juan José Díez compta amb una àmplia trajectòria docent, investigadora i de gestió universitària en la qual destaca la seva etapa al capdavant de la Facultat de Dret de la Universitat d’Alacant com a degà d’aquesta entre 1999 i 2003 o com a director de l’Escola de Relacions Laborals d’Elda i director del Departament d’Estudis Jurídics de l’Estat en dues etapes.
En el camp de la docència compta amb sis quinquennis i trenta-vuit treballs de fi de grau o màster dirigits, mentre que, com a investigador, destaquen els seus sis sexennis d’investigació, quinze tesis doctorals dirigides, un total de cinc llibres publicats i la seva participació en més de vint-i projectes d’investigació només els últims cinc anys entre molts altres mèrits acumulats.