El Bisontes Castelló viatja a Tenerife amb la intenció de seguir sumant
El Bisontes Castelló FS disputa aquest dissabte, 19 de gener, el seu partit corresponent a la 17a jornada de lliga de Segona Divisió A. El conjunt blau visita el Pavelló Quiquirá de l’Orotava després de vèncer per 4 gols a 1 al Santiago Futsal la jornada passada, resultat que els ha deixat a 4 punts del play-off d’ascens. Per la seva banda, el Dimurol Salesians Tenerife, cuer de la categoria (16 derrotes amb 17 gols a favor i 84 en contra), que la setmana passada queia a Múrcia 4-0 en un partit on el 0-0 es va mantenir fins faltant 9 minuts per acabar el partit, busca davant un dels equips més en forma de la Lliga, brindar a la seva parròquia la millora experimentada per l’equip. El reparador canari Ruymán Cabell comptarà amb l’alta mèdica de Kevin Yanes, després de dos mesos apartat dels terrenys de joc per una lesió
Un duel que arrencarà a les 19.00 hores serà televisat en directe a través de la plataforma televisiva ‘on-line’ de la Lliga Nacional de Futbol Sala, i podrà seguir-se en el link ‘www.lnfsdirecto.com’.
DADES GENERALS
Data. 2019.01.19 19: 00h
Lloc: Pavelló Quiquirá, L’Orotava, Santa Cruz de Tenerife
Jornada: 17 Segona Divisió LNFS
ÀRBITRES
Maig López i Panadero Díaz-Concha
CONVOCATÒRIA
Bisontes Castelló FS: 1. Salah, 13. Nacho Serra, 3. Genís, 8. Rangel, 19. David i 35. Tití, 11. Juanito, 2. Chema, 10. Malawy, 14. Pipi, 9. Diego, i 21. Lorca.
Informació i Foto: BisontesFS