Diversos equips de la Pedrera del CD Castellón disputaran finalment durant tot el cap de setmana els seus partits de lliga a l’Estadi Municipal de Castalia.
Diversos equips de la Pedrera del CD Castelló disputaran finalment durant tot el cap de setmana els seus partits de lliga a l’Estadi Municipal de Castalia.
Jugar al temple albinegre és una sensació que el primer equip reviu cada dues setmanes, quan milers d’orelluts acudeixen a l’Estadi Castalia per animar el seu equip. El cap de setmana que ve, el primer equip es desplaçarà a Granada per enfrontar-se al filial nassarita, però Castalia obrirà les portes per als futbolistes del CD Castelló… de la Cantera Albinegra.
Finalment, els partits es disputaran entre el dissabte i el diumenge, 11 i 12 de novembre, on els equips del CF Promeses Castalia de futbol 11 tindran l’oportunitat de fer realitat un somni: jugar un partit oficial a l’Estadi Castalia. Els premiats seran el Juvenil A, Cadet A, Cadet B, Cadet C, Infantil A, Infantil B i Infantil C, tots ells del CF Promeses Castalia.
DISSABTE
12:10 h Infantil A CFPC Caxton College
13:45h Infantil B CFPC UD Vall d’Uxó
15:30h Cadet B CFPC CD Burriana
17:10h Cadet A CFPC Vall d’Alba
18:45h Juvenil A CFPC CD Roda
DIUMENGE
10:30h Infantil C CFPC CD Benicense
12:15h Cadet C CFPC Sporting de Castelló
Animem tota la família albinegra a acudir a aquest cap de setmana tan especial a la zona de Tribuna Baixa de l’Estadi Castalia. Una iniciativa que reforça la importància del planter per al CD Castelló i que, de ben segur, no serà l’última vegada que passi aquesta temporada.
Informació i Foto: Fundación Albinegra