Esports

Derrota del Valencia CF davant el FC Barcelona a Mestalla (1-4)

Derrota dura del València CF per 1 a 4 davant el FC Barcelona en un partit on els nostres es van veure ràpidament amb desavantatge al marcador. Després del descans, el València CF va saber reaccionar, va millorar considerablement i Carlos Soler va retallar distàncies amb un gran cop de cap per posar l’1-3, però l’avantatge rival ja era massa clar i Pedri va tancar el partit minuts després amb l’1-4 definitiu. El València CF posa el focus en el matx de dissabte que ve davant el RCD Mallorca, on buscarà retrobar-se amb la victòria a LaLiga i sumar tres punts importants.

El València CF va sortir amb les idees clares: sòlid enrere i preparat per intentar sorprendre el rival amb atac ràpid. Tot i això, no trigaria a arribar la primera ocasió visitant en un centre perillós de Ferran Torres al qual no va arribar Aubameyang per molt poquet. Amb el pas dels minuts, al València CF li tocaria remar en contra del corrent perquè el davanter blaugrana en una acció posterior aconseguiria batre Mamardashvili i avançar el FC Barcelona al 22′.

Poc després del 0-1, Gayà va batre Ter Stegen amb un centre xut que no pujaria al marcador per fora de joc. El València CF atacava els espais al contraatac amb Guedes i amb Bryan Gil a la recerca de l’empat, però quan semblava que més a prop estava l’1-1 va arribar l’1-2 en una jugada col·lectiva que va rematar De Jong. Abans del descans, Aubameyang augmentaria la diferència anotant el tercer en una jugada molt similar a la del gol anterior.

El València CF tornaria a reaccionar i ho faria amb el mateix gol, aquesta vegada de Carlos Soler, que no va pujar al marcador. El VAR ho va anul·lar aquesta vegada perquè la pilota havia sortit fora. Després del descans, el València CF va fer un pas endavant i va sortir a atacar el Barça. Un gran centre de Bryan Gil va valer a Carlos Soler per retallar distàncies, ara sí, amb una potentíssima rematada de cap. Seguiria intentant-ho el València CF, on va protagonitzar diverses accions de perill. El partit, tot i això, estava molt costa amunt i Pedri anotaria poc després l’1-4 definitiu.
Fitxa tècnica

1. VALÈNCIA CF: Mamardashvili, Foulquier, Diakhaby, Omar Alderete (Cömert, 85′), Gayà (Toni Lato, 66′), Hugo Guillamón (Maxi Gómez, 46′), Ilaix Moriba (Racic, 66′), Carlos Soler , Bryan Gil, Hugo Duro (Marcos André, 85′) i Guedes.

4. FC BARCELONA: Ter Stegen, Sergiño Dest, Araujo, Eric Garcia (Mingueza, 46′), Jordi Alba, Busquets, De Jong (Pedri, 59′), Dembele (Nico González, 71′), Ferran Torres, Gavi ( Adama Traoré, 81′) i Aubameyang (Luuk de Jong, 82′).

GOLS: 0-1 Aubameyang, 23; 0-1 De Jong, 32; 0-1 Aubameyang, 38′; 1-3 Carles Soler, 53; 1-4 Pedri, 63′.

ÀRBITRE: Del Turó Gran (C. Madrileny). Va amonestar Jordi Alba, Ilaix Moriba, Hugo Duro, Nico González, Toni Lato, Carlos Soler,

VAR: Sánchez Martínez (C. Murciano).

Partit de la Jornada 25 de LaLiga disputat al Camp de Mestalla.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint