Crónica del cap de setmana del 18 i 19 de gener de 2020 del Club Atletisme Vila-real
Diumenge es va disputar el Ct. Autonòmic per equips absolut grup B en Pista Coberta. Per primera volta, el club Atletisme Vila-real es classificava, amb segurament l’equip més jove de tots els participants.
L’equip que va aconseguir la seua classificació en la 7a posició de 8 per a poder competir va estar lluitant en tot moment entre la 3a i 4a posició. Les xiques que van competir amb molta garra i un actitud molt valenta, en quasi tots els cassos van aconseguir fer marca personal en totes les probes i sumar els punts que va donar peu a assolir la 3a posició.
Abans de la proba final, el relleu el club es situava a la 4a posició a 2 punts del Club Atletisme Alacant, però que amb un gran relleu aconseguint la 2a posició, donava els punts necessaris per aconseguir el 3r lloc del pòdium:
60mll – Noemi Bou
200mll – Alicia Broch
400mll – Claudia Artero
800 mll – Elena Peris
1500mll – Gisela Mora
60mt – Milena Gómez
Salt d’alçada – Ariana Gómez
Salt de llargada – Maria Carda
Triple salt – Milena Gómez
Llançament de pes – Paula Llop
Relleu 4×400 – Ariana Gómez, Alicia Broch, Maria Nieto, Andrea Pesudo
MADRIGAL PLANTA CARA
Diumenge tenia lloc a Xàtiva el CT.autonòmic individual de Cros sub18. Dia que convidava a quedar-se a casa degut al mal temps que va haver. Fred, pluja i vent, van condicionar molt les actuacions del atletes.
Una dura proba on l’atleta de Vila-real, va anar de menys a més retrobant-se amb les bones sensacions al cros que havia tingut durant desembre. A la fi, aconseguia fer-se amb el 3r lloc demostrant el potencial que atresora.
Amb aquesta classificació, suma uns punts molt valuosos i que el col·loquen a la 3a possició amb 22 punts, per classificar-se al Campionat d’Espanya per seleccions autonòmiques, que tindrà lloc a Pamplona el 15 de març.
Informació i Foto: Club Atletisme Vila-real