Coquelin (Jugador del ValenciaCF) analitza la victoria davant del Getafe
Va tornar a somriure la plantilla del València CF amb el triomf (0-1) al Coliseum Alfonso Pérez de Getafe, on el gol de Dani Parejo des del punt de penal va decantar el partit a favor. Formant dupla amb ell en l’eix de la línia de mitjans estava Francis Coquelin, que va valorar la victòria en acabar el partit.
Des del partit davant la Reial Societat, el 29 de setembre, no guanyava el València CF en Laliga. Què signifiquen aquests tres punts?
Era important guanyar després de la victòria a la Champions League, vam jugar un gran partit en un camp difícil com el del Getafe CF, que a casa sempre prepara trobades complicats, però l’equip va jugar molt bé i la gent està molt alegre amb aquesta victòria
El gol va arribar després d’una decisió del VAR, que per primera vegada es va aplicar en una acció favorable al València CF.
Sí, és la primera vegada que ens beneficia el VAR, però crec que generem moltes ocasions en el primer temps per marcar, són tres punts molt importants.
¿Necessitaven la victòria com el menjar?
És clar que necessitàvem la victòria, aquest triomf és molt important, ara ve l’aturada de Laliga i després a pensar en el partit del Rayo. El vestidor està molt bé, l’equip està bé i la victòria és molt important per a nosaltres.
Informació i Foto: ValenciaCF