Comunicat del Bisontes Castellón FSF referent a l’entrada de public en el partit davant Les Corts-UBAE de Barcelona

Bisontes Castellón FSF arrencarà la Lliga a Segona Divisió demà, dissabte 17 d’octubre, davant de Les Corts – UBAE de Barcelona. La trobada es disputarà al pavelló Chencho i donarà inici a les 17: 30h.

El Patronat d’Esports de Castelló ha treballat perquè l’equip femení pugui obrir la graderia en competició i hi haurà públic a Castelló per veure la Segona Divisió de futbol sala femení. L’aforament estarà limitat a 52 seients i serà imprescindible disposar d’entrada on-line per accedir a la graderia, sent aquesta gratuïta.

Per obtenir l’entrada online: <<< ENTRADA PARTIT >>>

La normativa que s’ha desenvolupat des del club per a la competició de Segona visió femenina en la Instal·lació Esportiva Chencho és la següent:

NORMES D’ACCÉS DE PÚBLIC ALS PARTITS

La persona que no respecti les normes de funcionament establertes serà expulsada de la instal·lació.

-Només podran accedir a la Instal·lació Esportiva el públic que prèviament tinguin confirmada la seva assistència per part de Club per mitjà de l’entrada on-line, la qual és de caràcter individual i intransferible.

-Tot aquell que accedeixi a la instal·lació haurà d’accedir per la rampa fins a la porta secundària de l’pavelló de les Instal·lacions Esportives Chencho.

-Tot aquell que accedeixi a la instal·lació haurà d’omplir un full amb la declaració responsable de la Covid-19.

-Un cop arribat a l’accés de grada es prendrà la temperatura a tots els espectadors habilitats per a la trobada i han de fer servir gel hidroalcohólico disposat en l’accés de grada.

-Un cop a la grada, els assistents podran seure en els seients habilitats que estiguin lliures. En cap cas es podrà fer ús dels seients inutilitzats per part de l’Patronat d’Esports de Castelló.

-Tots els assistents a el partit han de portar sempre la màscara posada, guardar sempre la distància de seguretat i atendre les indicacions de l’organització.

-Cap dels assistents podrà accedir a la pista ni zona de jugadores.

-Respectar la cartelleria enfront de la COVID-19 col·locada en la instal·lació.

-Evitar tocar tot allò que no sigui precís.

-Una vegada finalitzat el partit, el públic haurà d’abandonar immediatament i de forma escalonada i mantenint el distanciament social la instal·lació esportiva.

-En cas que després de 14 dies des de la finalització de l’esdeveniment, si una persona de el públic tingués símptomes o resultés ser positiu / positiva en un Test COVID-19 han de notificar a club, femecastelloncfs@hotmail.es la circumstància per prendre les mesures oportunes.

Llegir més: https://www.femecastellon.com/news/comunicado-entrada-publico-partido-contra-les-corts-ubae/

Informació i Foto: Bisontes Castellón FSF