DestacatMés notícies

Comunicat de l’Ajuntament de Castelló en referencia a la declaració d’emergencia per fenòmens meteorologics

Reunit en la vesprada del dilluns 3 de març el Centre de Coordinació Operatiu Municipal (Cecopal), presidit per l’alcaldessa Begoña Carrasco, i després de la declaració d’emergència per fenòmens meteorològics de l’Agència de Seguretat i Emergències de la Generalitat Valenciana, que ha establit la situació d’Emergència 0 per inundacions en tota la província de Castelló.

Conforme a aquesta situació es recomana:

a) El tancament de la circulació en barrancs, rambles i els seus voltants.

b) La suspensió d’activitats a l’aire lliure.

c) La suspensió d’activitats escolars i educatives.

D’aquesta manera es decreta: ordenar la suspensió de les classes en els centres d’educació infantil, primària i secundària i batxillerat del terme municipal durant tota la jornada escolar dels dies 4 i 5 de març de 2025.

Ordenar, així mateix i durant el mateix període, la suspensió de qualssevol activitats organitzades o autoritzades per l’Ajuntament i els seus organismes dependents a l’aire lliure.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint