Cultura

Castelló ha iniciat els actes commemoratius en honor a Sant Jaume

La ciutat de Castelló ha iniciat els actes commemoratius en honor a Sant Jaume, la festivitat del qual se celebra hui 25 de juliol.

Així, l’ermita de Sant Jaume de Fadrell, en el Camí Caminàs, ha acollit hui la missa major en honor al sant. A la cerimònia han assistit el regidor d’Agricultura, Vicent Sales, i el regidor de Medi Ambient, Cristian Ramírez, acompanyats de membres de la Comanda de Fadrell, entitat encarregada de l’organització d’aquests actes festius. Una vegada acabada l’eucaristia, ha tingut lloc la processó al voltant de l’ermita de Sant Jaume, on han participat també els edils.

Vicent Sales ha agraït la implicació dels veïns de Castelló per a continuar mantenint visca aquesta festa, “que festeja al també Patró d’Espanya, Santiago Apòstol”, i ha comentat que “aquesta celebració és una de les de major tradició a la nostra ciutat i de gran significat també per l’entorn en el qual es desenvolupa, la històrica ermita de Sant Jaume de Fadrell, així com per l’entitat que organitza els festejos, la Comanda de Fadrell, que representa l’activitat agrícola de Castelló, una altra de les senyes d’identitat més importants de la nostra ciutat”.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint