Castelló corre contra la leucèmia de la mà de ASOLECAS
L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, al costat de
diversos regidors ha participat en la primera carrera i marxa solidària contra la
leucèmia a benefici de la Fundació Josep Carreras, organitzada per
l'Associació contra la leucèmia de Castelló (ASOLECAS).
Aquesta entitat local de pacients de leucèmia i altres malalties greus de la
sang, de recent creació a Castelló, impulsa aquesta iniciativa solidària amb la
finalitat de visibilitzar en la societat la importància de la investigació dels
càncers de la sang.
L'alcaldessa ha felicitat a ASOLECCAS per l'èxit d'aquesta primera
convocatòria i ha traslladat el seu desig de noves edicions en la capital amb el
propòsit d'ajudar a recaptar fons “tan necessaris per a avançar en tractaments
contra aquesta malaltia que afecta persones de totes les edats, també als
xiquets”.
“Hui s'ha tornat a demostrar que Castelló és solidària i que els castellonencs
responen cada vegada que les diferents associacions i organitzacions fan una
crida a la solidaritat. Cada granet d'arena compta per a ajudar a millorar la
qualitat de vida de les persones que pateixen malalties com la leucèmia. Des
del govern municipal sempre col·laborarem ajudant als que més ho necessiten.
No deixarem a ningú arrere”, ha afegit.
Finalment l'alcaldessa ha posat l'accent en el binomi deporte-solidaritat “que
tan bé funciona a l'hora d'unir esforços en la lluita contra malalties, en aquest
cas concret, contra la leucèmia”.
Informació i Foto: Ajuntament de Castelló