Carrasco: “Volem la residència de gent gran de Castelló, no més anuncis preelectorals, ni enganys perquè l’obra ni tan sols consta als pressupostos de la Generalitat”

La portaveu del Partit Popular a l’Ajuntament de Castelló, Begoña Carrasco, defensa la necessitat urgent que Castelló disposi com més aviat millor de la promesa residència pública per a gent gran que es va prometre al conjunt de castellonencs fa gairebé set anys. “Volem la residència de gent gran, no més política-ficció d’anuncis preelectorals, ni enganys, perquè l’obra no consta als pressupostos de la Generalitat”, insisteix.

“Lamentablement la promesa residència de gent gran del carrer Onda encara és un hort urbà, segueix al mateix punt que fa gairebé 7 anys quan la van anunciar per primera vegada l’alcaldessa Amparo Marco i l’exconsellera -ara imputada-, Mónica Oltra. La realitat és que no hi ha una partida nominativa als pressupostos de la Generalitat Valenciana per a la seva construcció. És una partida fictícia que fien els fons europeus per no perdre’ls, però els diners no hi són”, explica la portaveu del PP, Begoña Carrasco.

La portaveu Popular retreu les dues administracions competents en la matèria, Ajuntament i Generalitat Valenciana, que no s’hagin preocupat en tot aquest temps de fer realitat una infraestructura social tan necessària com aquesta, “mentre el municipi de Sant Joan de Moró, sense tant soroll, però amb millor gestió, ha avançat en tots els tràmits necessaris per comptar amb la primera residència de gent gran”.

“Castelló necessita més de 700 places residencials per a gent gran i les necessita com més aviat millor. Resulta que els defensors del públic acaben potenciant la iniciativa privada per la seva mala gestió. Des que s’anunciés el 2016 la residència pública s’han inaugurat a la capital dues residències de caràcter privat i ja està en marxa la tercera, però no totes les famílies hi poden accedir”, insisteix Carrasco.

I recorda que al govern municipal se li acaba el temps perquè aquest 2022 expira el termini per estudiar revertir el solar, ara a mans de la Conselleria gràcies a la cessió que va proposar el PP via moció el 2020, al patrimoni municipal.

Finalment lamenta que “els que venien a rescatar persones ens han demostrat les seves prioritats, quan el més primordial hauria de ser garantir una assistència de qualitat i el benestar de les persones més vulnerables. Una ciutat amigable amb la gent gran no només és una ciutat amb més bancs, amb més rampes o més ombres, sinó que hauria de comptar amb més infraestructures al seu servei, com la residència pública del carrer Onda”.

Informació i Foto: PP Castelló

noticiesdigitals

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

A %d bloguers els agrada això: