Carrasco: «Els castellonencs no mereixen el tracte discriminatori que estan rebent com a conseqüència de les retallades en sanitat»
Per a la portaveu popular és irresponsable i vergonyosa la línia en la qual segueix instal·lada la Conselleria amb la seva política de retallades en matèria de salut, que arrossega de l’anterior legislatura i que s’agreuja a l’estiu. «El PSOE torna a liderar els pitjors rànquings nacionals, sent el consultori de Marjaleria el que menys temps obre del país, obligant a més als pacients a concertar cita prèvia».
«És sens dubte incoherent que un Pla Especial de Vacances dissenyat per reforçar l’atenció sanitària a les zones de més afluència de gent per la campanya estival es retalli un servei bàsic per a la ciutadania com és l’atenció mèdica»
«El que està passant a Castelló no té nom, és una presa de pèl a tots els castellonencs. Mentre Puig, Oltra i la pròpia alcaldessa, Amparo Marco, s’omplen la boca dient que les persones estaran en el centre de totes les seves polítiques, la realitat demostra que és mentida. No es poden escatimar recursos quan el que està en joc és la salut de les persones «, subratlla la líder de l’oposició.
Un exemple clar del caos i descontrol existent «és una cosa del que hem estat coneixedors avui mateix, i és que ahir, durant les festes del Grau, una menor va necessitar atenció mèdica i l’ambulància va trigar 40 minuts a arribar. Afortunadament la situació no va revestir gravetat i la menor està bé, però el risc al qual es va sotmetre la menor requereix pensar seriosament, i la primera que hauria de fer-ho és la pròpia alcaldessa, sobre el servei que estan rebent els castellonencs, marcat per una política de retallades que no cessen. «, explica Carrasco. Cal recordar que els populars incloïen en el seu programa electoral la necessitat de dotar amb una SAMU al Grau, que tampoc ha estat recollida pel govern municipal.
Per als populars de la ciutat de Castelló la situació clama al cel, «els sindicats no paren de denunciar la lamentable situació que travessa la sanitat castellonenca, mentre el govern municipal continua sense reaccionar, sense prendre cartes en l’assumpte. És sens dubte incoherent que un Pla Especial de Vacances dissenyat per reforçar l’atenció sanitària a les zones de més afluència de gent per la campanya estival, com és la Marjaleria on es triplica la població a l’estiu superant els 10.000 residents, es retalli un servei bàsic com és l’atenció mèdica i es limitin a una hora al dia les consultes, quan mai abans havia estat així «, conclou Carrasco.