Esports

Carlos Soler (Jugador del Valencia CF)”A Mestalla som molt forts i hem de seguir sent-ho, hem d’estar tots junts”

Carlos Soler ha acudit aquest dimarts a Mestalla, en representació de la primera plantilla, a la jornada de donació de sang realitzada a la Llotja VIP de Mestalla fruit de la col·laboració entre el València CF, la Fundació VCF i el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana. A la conclusió ha atès VCF MEDIA.

Com valora la gran acollida que està tenint aquesta jornada de donació de sang?

És una cosa molt important, s’està veient que hi ha moltíssima gent, fins i tot formant-se cues per donar sang en aquesta acció per ajudar a altres persones que ho necessiten.

A part de col·laborar, tots els que han vingut s’han dut seva entrada per al partit de dissabte que ve davant el Betis a Mestalla, on l’equip està invicte en Laliga.

A part de l’important que és donar sang, s’han portat una entrada per al partit de dissabte que serà molt important per a nosaltres. És un dia en què hem d’estar tots junts, venim d’una ratxa una mica negativa, però aquí a Mestalla som molt forts i hem de seguir sent-ho. Amb el suport de tots els valencianistes i la gent que ha vingut a donar sang serà molt més fàcil.

L’equip està a cinc punts de l’tercer classificat, a temps de tot.

Els objectius principals, com el d’entrar en Champions, el tenim aquí. Hem d’anar treballant en els entrenaments, corregir els errors i dissabte, amb l’ajuda de tots els valencianistes, serà molt més fàcil.

Informació i Foto: Valencia CF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint