Política

Carlos Mazón: “Volem construir des d’aquí una Europa de drets socials i sanitaris”

El president del PPCV, Carlos Mazón, ha assenyalat que “volem construir des d’aquí una Europa de drets socials i sanitaris”

El president del PPCV, Carlos Mazón, acompanyat del president provincial del PP Alacant, Toni Pérez, i de la presidenta de la gestora del PP de Dénia i portaveu municipal, Pepa Font, han participat al míting central de les eleccions europees a Dénia.

“La candidata socialista per a Europa és la ministra d’Intransigència ecològica que ha fet més mal al medi ambient, al creixement, a la sostenibilitat, a l’equilibri ia l’aigua a la Comunitat. La que més s’ha burlat de nosaltres és la número u i la veiem penjada als cartells a l’Albufera, al Baix Segura, a Dénia… A nosaltres ens toca respondre a això. Diem que “el teu vot és la resposta” perquè tenim la millor manera de dir a Pedro Sánchez ia Ribera què en pensem. És la resposta al mal que ens estan fent, l’escanyament del nostre camp, del nostre turisme, del nostre creixement i dels nostres causals ecològics”.

Mazón ha indicat que “la número u a la llista dels socialistes a aquestes eleccions, Teresa Ribera, és la pitjor candidata possible per a la nostra terra, la prova que Sánchez riu de la Comunitat Valenciana. Aquesta ministra ha retallat el Tajo-Segura 26 vegades, no ha enviat el cabal ecològic promès a l’Albufera, és la que s’està carregant les nostres platges deixant la gent sense casa, sense platges, sense propietat privada…”.

Carlos Mazón ha afirmat que “en aquestes eleccions ens juguem molt més del que pot semblar. Jo comprenc que moltes vegades als ciutadans poden resultar les situacions europees llunyanes, però no és així perquè està en joc la normativa per al nostre medi ambient, les nostres costes, les nostres infraestructures, la nostra agricultura o la nostra pesca i hem de tenir força a Europa”.

El líder popular ha incidit en la situació de la costa. “Hem de protegir les nostres costes com la de Dénia i per això necessitem el suport d’Europa perquè el govern d’Espanya ens està deixant sense costes, sense el dret a la propietat privada, sense turisme i sense protecció de les nostres platges. Per això posarem en marxa la nova llei de costes a la Comunitat Valenciana i necessitem que tingui l’aval d’Europa perquè sabem que el del Govern de Sánchez no en tindrà. Lluitarem i arribarem fins on calgui. És possible la sostenibilitat i l’equilibri des del sentit comú”.

Per a Carlos Mazón, “estem construint una Europa molt important des d’aquí, una Europa de drets socials i sanitaris. Per això volem avançar en aquest camí”.

Mazón ha assenyalat que “no volem que manin a Europa perquè ens tornin a escanyar. Hem de demostrar que el canvi avança. No els donem ales als qui no mouen res per la nostra terra i la menyspreen. Complim amb l’Europa que sí que volem. Hem d’encomanar l’esforç i la il·lusió. Per això us demano un gran suport i mobilització pel 9J. Respondrem amb el nostre vot”.

Inversions per a Dénia

Pel que fa a Dénia, el president dels populars ha anunciat que “el nou centre de salut Miguel Hernández serà una realitat després de molt de temps esperant que l’Ajuntament cedeixi per fi els terrenys. Continuem avançant en la gestió de l’hospital de Dénia que millorarem ben aviat, amb un nou TAC licitat per més de 3 milions d’euros, un nou mamògraf i una nova ressonància que no hi havia a l’Hospital. Gestionem des de l’eficàcia, no des dels prejudicis. Ara falta que la ministra Morant acrediti i homologui els metges extracomunitaris que ens fan falta”.

També ha anunciat “inversions als ponts i als baixadors de Mascarat i L’Algar per acabar amb els transbordaments i aquest riot d’Europa que és la connexió Dénia-Benidorm. A més, el tramvia Dénia-Oliva-Gandia serà una realitat aquesta legislatura davant de l’abandonament per part del ministre Pont del tren de la costa”.

Carlos Mazón ha indicat que “aquesta és l’Europa que volem construir que contrasta amb la manca de gestió dels socialistes. Els ciutadans de la Marina Alta han de saber que estem avançant i, de passada, hem fet un govern més petit, amb menys despesa política, hem tret l’impost de successions i donacions, amb noves deduccions fiscals a l’impost de la renda, amb la posada en marxa de l’educació gratuïta de zero a tres anys”.

“Aviat el canvi també arribarà a Dénia amb Pepa Font, la cara del futur, l’alternativa a l’alcaldia, perquè Dénia no es pot quedar fora d’aquests avenços que estem portant des de la Generalitat Valenciana i des del Partit Popular a molts municipis. Per això és important que diguem el que pensem el proper 9 de juny, que volem que el canvi avanci”.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint