Política

Carlos Mazón elogia la germanor entre ciutats que suposa la mascletà de Madrid

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha elogiat la ‘germanor’ entre Madrid i València que ha suposat la celebració d’una mascletà a la capital a una setmana que comencin les Falles 2024. Una mascletà que ha estat disparada al Pont del Rei per l’empresa Pirotècnia Valenciana i que ha comptat amb més de 300 quilos de pólvora. El president ha agraït a l’Ajuntament de Madrid la seva acollida que “obre els braços com la gran capital d’Espanya que és”.

Així mateix, Mazón ha destacat el paper de les Falleres Majors de València i les seues Corts d’Honor com a ambaixadores de la festa, Patrimoni Immaterial de la Humanitat de la UNESCO, que han arribat a la capital a “compartir el que som, amb el que vibrem i el que sentim amb tots els madrilenys”.

El cap del Consell ha acompanyat en aquest acte l’alcaldessa de València, María José Catalá, membres del consistori valencià i les màximes representants de la festa María Estela Arlandis i Marina García amb les seues corts d’honor.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint