Política

Carlos Mazón destaca l’èxit del cooperativisme agrícola de la Comunitat Valenciana com a promotors de productes de qualitat, salut i vida

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha visitat la cooperativa agrícola Surinver amb motiu del 50è aniversari.

El cap del Consell ha realitzat un recorregut per les seves instal·lacions per conèixer de primera mà la tasca de la cooperativa que compleix mig segle com “un model de cooperació que s’està convertint en un dels millors ambaixadors del Baix Segura i de la província de Alacant”.

Així mateix, Mazón ha posat en valor l’agricultura de la Comunitat que ha qualificat com el “rebost d’Europa” i que es caracteritza per ser “nombre un en innovació, millora, sostenibilitat i producte ecològic”. Així mateix, ha ressaltat que la nostra agricultura precisa “que es respecti l´aigua que necessitem i mereixem”.

El cap del Consell ha destacat “l’exemple extraordinari del cooperativisme a la Comunitat Valenciana” que suposen els més de 200 cooperativistes que formen part de Surinver com a promotors de productes de “qualitat, salut i vida” que hem de prioritzar “perquè són nostres i són extraordinaris”.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint