Bruno Soriano i Santi Cazorla s’acomiaden del Villarreal CF a lo gran
Fins sempre i moltes gràcies per tot. Gràcies per sentir aquesta samarreta, per la vostra professionalitat i esforç diari, per ser un exemple i un emblema de el Vila-real CF, per fer-nos vibrar en moments inoblidables …
Bruno Soriano i Santi Cazorla es van acomiadar-se de res de el club en un partit molt emotiu contra la SD Eibar a l’Estadi de la Ceràmica. Tots dos van formar en l’onze titular, van ser claus en el triomf de l’Submarí contra el conjunt armer i després del xiulet final van rebre un més que merescut homenatge.
Els seus companys els van mantejar i els van realitzar un inoblidable passadís, a què es va sumar l’Eibar, a l’hora d’abandonar el terreny de joc. Un altre detall preparat pel club va ser una samarreta commemorativa. Abraçades tampoc van faltar per part dels privilegiats que van poder assistir a l’homenatge. Era lògic. Deixen una petjada impossible d’esborrar al club.
Després d’això, Bruno i Cazorla es van acomiadar dels aficionats i dels mitjans de comunicació en una roda de premsa telemàtica en què van estar acompanyats pel president Fernando Roig.
Bruno i Cazorla es van forjar en la #CanteraGrogueta i van arribar a ser internacionals amb la Selecció Espanyola sent jugadors de l’Submarí. De fet, l’asturià es va proclamar campió de l’Eurocopa de 2008 amb la ‘Roja’.
One Club Man
Bruno Soriano penja les botes després de 14 temporades al Vila-real CF. El club de la seva vida. Professionalment no ha vestit una altra samarreta. El migcampista d’Artana diu adéu als terrenys de joc sent el futbolista amb més partits oficials de groc amb 425 xocs, en què ha estat capaç d’anotar 31 gols i de repartir 25 assistències. Etern capità.
Bruno s’acomiada de el futbol com mereixia, sobre el camp. El ’21’ es va recuperar després d’un període de tres anys lesionat per tancar la seva carrera de la millor manera possible.
El seu debut en el primer equip data de l’1 d’octubre de l’any 2006 contra el RCD Mallorca. Avui, 19 de setembre de l’any 2020, passarà a la història com la data de la seva retirada com a futbolista.
Un mag de llegenda
Santi Cazorla s’acomiada de el Vila-real CF després de finalitzar el seu contracte amb el Submarí. Seguirà la seva carrera en un nou club. Un mag de llegenda que també va haver de superar un calvari per les lesions i que va tornar fa dues temporades per fer més gran la seva història.
Va debutar amb el primer equip groc el 30 de novembre de l’2003 contra el RC Deportivo de la Corunya i ha defensat la samarreta de l’Vila-real CF en dues etapes després marxar-se a el Màlaga al juliol de l’2011. Al llarg de les nou temporades que ha jugat en el Vila-real CF, el migcampista asturià ha acumulat 334 partits en els quals ha anotat 57 gols i repartit 57 assistències.
Cazorla és el quart jugador de la història de el Vila-real CF amb més partits oficials (334). Només per darrere de Bruno Soriano (425), Mario Gaspar (377) i Marcos Senna (363).
El ‘8’ queda com el tercer màxim golejador de la història de el Vila-real CF en l’elit amb 57 gols, a tan sols dos dels 59 que va anotar Diego Forlán com groc. El màxim golejador de la història de el club en l’elit és Giuseppe Rossi (82).
La temporada 2019-20 passarà a la història com la més golejadora de tota la seva carrera (16). Amb el Vila-real CF, ha anotat 11 gols en Laliga i 4 en Copa d’Rei. Mentre que amb la Selecció Espanyola també va marcar un gol davant Malta.
Bruno i Santi, Santi i Bruno. Dues llegendes de el Vila-real CF que perduraran en la retina dels aficionats grocs per sempre. Ídols.
Un lloc especial per als jugadors més emblemàtics
El Vila-real CF estrenarà pròximament un lloc molt especial a l’Estadi de la Ceràmica per recordar als seus jugadors més emblemàtics. Com a ‘passeig de la fama’, el club retrà tribut als seus futbolistes més representatius al llarg de la història. Precisament aquest homenatge tindrà a Bruno i Cazorla com a punt de partida, sent ells dos els primers jugadors en ser reconeguts. Properament es donaran a conèixer més detalls.
#LlegendesGroguetes