MunicipisPolítica

Borriana inicia la posada en marxa de la unitat de respir per donar suport a pacients amb Alzheimer i les seves famílies

L’Ajuntament de Borriana, a través de la regidora de Serveis de Socials, Isabel Monfort, ha lliurat les claus a la fundació Salomé Moliner amb l’objectiu d’iniciar la posada en marxa de la unitat de respir que donarà suport a pacients amb Alzheimer i els seus famílies. Les instal·lacions, situades als locals de la Plaça Tomás i Valiente 1ºBajo, ocupades anteriorment per Serveis Socials de l’Ajuntament, suposaran un punt d’inflexió ja que Burriana era l’únic municipi de la província que no tenia una unitat respir.

Cal recordar que aquest projecte ha comptat amb una inversió econòmica per a les arques municipals de prop de 8.700 euros, i que ha consistit en la cessió del local per part del Consistori, l’adequació mitjançant reformes i l’adquisició del mobiliari necessari per a les activitats que s’hi faran. La unitat de respir estarà gestionada per la fundació Salomé Moliner, que compta amb professionals per a l’assistència de persones afectades per l’Alzheimer i les famílies i disposarà d’un programa d’activitats diverses, sempre supervisades per especialistes, per a l’estimulació de persones amb Alzheimer.

“Burriana està d’enhorabona perquè finalment té una unitat respir a disposició de les persones amb Alzheimer i les seves famílies. Així, des del Consistori oferim un nou servei per millorar la qualitat de vida de les persones i la dels seus familiars”, ha explicat la regidora de Serveis Socials, Isabel Monfort.

Informació i Foto: Ajuntament de Borriana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint