Bordalas (tecnic del Getafe) analitza la derrota davant el ValenciaCF en Mestalla
- «L’arbitratge ha estat molt casolà«
- «No he vist el que ha passat en acabar el partit. El vestuari esta trist per l’eliminació«
- «Per a un equip petit com el Getafe és un orgull arribar tan lluny. Felicito el valenciacf i a la seua magnifica afició que ha estat amb el seu equip fins al final«
- «Els meus jugadors ho han donat tot fins al final però ens anem decebuts perquè no hem pogut accedir a semifinals de la #CopadelRey«
- «L’expulsió ha estat injusta. Ara toca aixecar l’ànim i poc més, els meus nois ho han donat tot«
Foto: GetafeCF