Política

Bonig: “El Govern portarà a la ruïna als ajuntaments si els obliga a lliurar els seus estalvis”

La presidenta de el Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Isabel Bonig, ha afirmat avui que el Govern d’Espanya “portarà a la ruïna als ajuntaments si els obliga a lliurar els seus estalvis”, i ha rebutjat el “afany recaptatori” de Pedro Sánchez ” en un moment extremadament delicat “.

Bonig va mantenir ahir a la tarda una trobada telemàtic amb el president de l’PP de la província de Castelló, Miguel Barrachina, i amb alcaldes de PP de la província, els quals van expressar la seva negativa a lliurar els seus estalvis a Govern. “En aquest moment els romanents dels ajuntaments van destinats principalment a la lluita contra el Covid. Llevar-aquests estalvis és ofegar “, ha manifestat Bonig.

La presidenta de l’PPCV ha recordat, així mateix, que el Govern “ha de diners als ajuntaments, als quals no ha abonat les transferències acordades i és indignant per als gestors municipals que no només no se’ls pagui, sinó que se’ls vulguin confiscar els estalvis “.

“Hi ha moltes formes d’estalviar diners, com retallant el nombre d’alts càrrecs de el Govern d’Espanya, que l’ha portat a ser el més car. És el mateix que passa amb el Consell de Puig, que es queixa que no hi ha diners però manté a 330 alts càrrecs que són intocables, amb una administració absolutament engreixada d’on es podria estalviar “, ha manifestat la presidenta popular.

“Sánchez ha abandonat a les entitats locals, i només s’ha acordat d’elles quan vol els seus diners. Des del PP i el PPCV continuarem defensant l’autonomia dels ajuntaments per mantenir els seus estalvis i invertir-los en serveis per als seus veïns “, ha conclòs.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint