Artana forma 42 petits en el bon ús de les tecnologies
L’Ajuntament d’Artana ha concedit avui els títols de competència digital als 42 nens i joves que durant aquest estiu han participat al campament. Una activitat organitzada per la Fundació Cibervoluntaris i finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea “que ha estat tot un èxit”.
Així ho ha manifestat la regidora d’Urbanisme de l’Ajuntament d’Artana, Teresa Ibáñez, que ha exercit avui d’amfitriona en el lliurament de diplomes que ha comptat amb la presència de la subdelegada del Govern, Antonia García Valls, en representació del Ministeri de Joventut i Infància, a través del qual s’ha canalitzat el programa. “Avui tenim a Artana 42 nens i joves titulats amb el certificat oficial DigComp, que acredita les seves competències digitals segons el marc europeu. Els seus coneixements segur que són aprofitats i compartits”, ha manifestat la regidora de l’Ajuntament d’Artana.
En la seva al·locució, Ibáñez ha confessat que “aquesta ha estat una experiència molt positiva que volem repetir com més aviat millor”, ha considerat la regidora. “Avui tenim 42 petits formats a la millor competència digital, perquè saben el bon ús d’aquestes eines que mediatitzen les nostres vides”.
De 9 a 14 anys, l’Ajuntament d’Artana ha organitzat dos grups per edats. El primer, amb 29 alumnes, ha anat dirigit a petits d’edats compreses entre els 9 i els 11 anys. El segon, amb 13 joves de 12 a 14 anys, ha completat el campament. “Els resultats són molt positius. Hem aconseguit que cadascun d’ells sàpiga els entorns segurs, aprofiti la capacitat d’aquestes eines i conegui límits. L’objectiu és construir una societat innovadora, crítica i alhora segura. Crec que ha estat una experiència excel·lent”, ha declarat Ibáñez.
Informació i Foto: Ajuntament Artana