Esports

L’Agrupació de Penyes del Villarreal CF ha donat una calorosa benvinguda als nous fitxatges del Villarreal CF

L’Agrupació de Penyes del Villarreal CF ha donat una calorosa benvinguda als jugadors que s’han incorporat aquest estiu a les files del Submarí Groc. Celebrat al Restaurant El Ceramista, aquesta propera trobada ha congregat els penyistes groguets, amb les noves incorporacions de l’equip groguet: Iñigo Pérez, Carlos Romero, Pèter Gulácsi, Nathan Saliba, Alassane Diatta, Rubén Gómez i Carlos Macià.

Després del parlament de benvinguda de la secretària de l’APV, Susana Herreros, i la presentació dels futbolistes, els penyistes han pogut xerrar i fer-se fotos amb els cracs grocs nouvinguts al primer equip.

Gràcies a aquest tradicional acte de benvinguda, els nous talents del Vila-real CF van gaudir d’un primer contacte amb alguns dels seguidors més fidels del Vila-real.

Informació i Foto: Villarreal CF

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint