DestacatPolítica

Archelós: “La nostra proposta de piscina termal és una prioritat i així ho han considerat els castellonencs”

La regidora de Ciutadans (Cs) a l’Ajuntament de Castelló, Paula Archelós, ha apuntat que “la proposta de Cs de fer una piscina termal adaptada per a Castelló és una prioritat i així ho han reconegut els castellonencs en els pressupostos participatius, i aquest, el segon projecte més votat “.

L’edil de Ciutadans ha recordat “el treball que portem fent amb col·lectius, associacions i persones del tercer sector perquè aquest projecte sigui una realitat com més aviat millor”. En aquest sentit, ha recordat que “és una iniciativa ciutadana que cueja de la legislatura passada perquè la portem a ple, després la vam incloure en el nostre programa i ara, no podem més que felicitar-nos perquè això serà un projecte dels castellonencs i per als castellonencs “.

No obstant això, Paula Archelós ha demanat al Govern de l’Fadrell que “compleixi amb els pressupostos participatius i no faci com va fer el Pacte del Grau que encara té pendents projectes del 2016 i van deixar sense executar 1 milió d’euros dels pressupostos participatius de 2017”.

 

 

 

Informació i Foto: http://www.castellon.ciudadanos-cs.org

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint