Anima al Villarreal CF en el Coliseum Alfonso Perez
El Villarreal CF ha activat la venda d’entrades visitants per al partit contra el Getafe CF, corresponent a la jornada 29 de LALIGA EA Sports, que es jugarà el diumenge 30 de març, a les 14.00 h, a l’Estadi Coliseum.
Les localitats es poden adquirir per 30 euros a les Botigues Oficials del Vila-real CF. La venda d’entrades romandrà activa fins dijous 27 de març, a les 10.00 hores, o fins que s’esgotin existències.
La compra d’entrades visitants per a la trobada davant del Getafe CF serà exclusiva per a abonats, simpatitzants i penyistes. Els seguidors que visquin fora de la província de Castelló poden escriure al correu: taquillas@villarrealcf.es
Els horaris de les Botigues Oficials són els següents:
Botiga oficial del centre: dilluns a divendres, de 10.00 a 14.00 i de 16.00 a 20.00 hores.
Botiga Oficial Estadi de la Ceràmica: dilluns a dissabte, de 10:00 a 20:00 hores i diumenges, de 10:00 a 14:00 hores.
Informació i Foto: Villarreal CF