Més notícies

‘Alta tensió’ estrena sis especials amb famosos dissabte 20 d’abril a la nit

Dissabte a les 22:00 h s’emet el primer especial del concurs més electritzant, Alta tensió, presentat per Nelo Gómez.

En cada programa quatre cares conegudes jugaran les quatre primeres rondes, tractant d’endevinar les preguntes d’una sèrie de panells en què una bombeta s’encén si la resposta és correcta i esclata si és incorrecta.

Els dos que més diners acumulen passen a la semifinal. El guanyador serà qui concurse en “el minut diabòlic” pel pot acumulat. Els beneficis del pot final seran solidaris i aniran destinats a l’ONG triada per l’afortunat que supere aquesta prova final.

En el primer especial d’Alta tensió de dissabte concursen la periodista i presentadora Carolina Ferre; Pere Aznar, presentador i còmic; Enrique Arce, actor famós conegut per ser Arturito en La casa de papel, i Llum Barrera, còmica, actriu i presentadora.

Fele Martínez, Arkano, Marta Belenguer, Jandro o Àlex Blanquer són algunes de les cares que veurem enfrontar-se als panells en els pròxims especials del concurs.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint