Política

Agricultura convoca ajudes per a l’optimització de l’ús i gestió dels recursos hídrics a les comunitats de regants i entitats de reg

El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) ha publicat la resolució de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural per la qual es convoquen les ajudes per a l’optimització en l’ús i gestió dels recursos hídrics disponibles per al reg i millora de l’eficiència energètica en els regs a pressió.

Els ajuts, gestionades a través de la Direcció General d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, tenen com a objectiu sufragar totes aquelles actuacions que contribueixin a l’optimització de l’ús i gestió dels recursos hídrics, mitjançant la implantació del reg localitzat, l’increment de la capacitat d’embassament, la reutilització per a reg de les aigües depurades, la disminució del cost energètic, l’augment de l’eficiència en ús de l’aigua i la rendibilitat de les explotacions agràries, així com el foment de l’agricultura ecològica.

Els ajuts compten amb un pressupost per a aquesta convocatòria de més de 7,6 milions d’euros. Podran beneficiariarse d’aquestes subvencions les comunitats de regants i altres entitats de reg, les quals, únicament, podran presentar una sol·licitud de subvenció per a les seves obres, a la qual hauran d’acompanyar la documentació necessària.

El termini de presentació de sol·licituds serà d’un mes, a comptar de l’endemà de publicació de la resolució en el DOGV

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint