Més notícies

28 persones participen en l’Escola d’Acolliment de Castelló

La regidora de Benestar Social, Dependència i Infància, Mary Carmen Ribera, ha assistit aquest divendres al tancament de la primera edició desenvolupada enguany dins del programa d’Escola d’Acolliment en la qual han participat 28 persones. Ribera ha destacat l’aposta que, des del Negociat de Convivència Social i Interculturalitat, es ve desenvolupant des de fa anys per a l’acolliment de les persones migrants. Les Escoles d’Acolliment són el recurs que duu a terme el Programa Voluntari de Comprensió de la Societat Valenciana en el qual les persones migrants que voluntàriament s’inscriuen en elles reben una formació bàsica que els garanteix el coneixement dels valors i normes de convivència democràtica, així com l’estructura política i la cultura i idiomes oficials de la Comunitat Valenciana. Entre les àrees impartides, s’ofereix informació pràctica en matèries d’estrangeria, ocupació, habitatge, cobertura sanitària i igualtat; coneixements bàsics de llengua castellana i valenciana; i legislació bàsica, entre altres.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint