Política

Ximo Puig visita la taula petitòria de la Creu Roja en el Palau

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha realitzat una visita a la taula petitòria que la Creu Roja ha instal·lat junt al Palau de la Generalitat amb motiu de la campanya del Dia de la Bandereta.

El cap del Consell ha mostrat així el seu suport a l’organització humanitària en aquesta campanya de recaptació, en la qual ha sigut rebut pels representants de Creu Roja a la Comunitat Valenciana.

 

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint