DestacatPolítica

Ximo Puig s’ha reunit avui amb representants del sector citrícola abans viatjar a Brussel·les

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha mantingut una reunió amb el secretari general de la Unió de Llauradors i Ramaders, Carles Peris, la directora general del Comitè de Gestió de Cítrics, Inmaculada Sanfeliu, i els presidents d’AVAASAJA, Cristóbal Aguado, Intercitrus, Manuel Arrufat, i la Federació de Cooperatives Agroalimentàries de la Comunitat, Cirilo Arnandis.

El cap del Consell ha recaptat així les opinions del sector citrícola abans de viatjar a Brussel·les aquest dimecres i reunir-se amb la comissària europea de Comerç, Cecilia Malmström, per tractar l’acord comercial assolit entre la Unió Europa i Mercosur.

Així mateix, Puig mantindrà aquest dimarts una trobada amb el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, Salvador Navarro, i els secretaris generals de CCOOPV, Arturo León, i d’UGTPV, Ismael Sáez.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint