Ximo Puig «Reconeguem des de la Generalitat i des del conjunt de la societat valenciana al sector turistic per ficar a disposició hotels per a cobatre la #covid19»
🗣️ 'Reconeguem des de la Generalitat i des del conjunt de la societat valenciana al sector turístic, a totes les empreses de l'hostaleria, per ficar a disposició de professionals sanitaris i malalts els hotels per a combatre la #COVID19' @ximopuig pic.twitter.com/omID7ojyHf
— Generalitat (@generalitat) April 7, 2020