Ximo Puig (president de la Generalitat Valenciana) «El Benidorm Fest ha estat un èxit»
"El Benidorm Fest ha estat un èxit. És el moment de la recuperació emocional, i durant els pròxims anys continuarem treballant amb @rtve per a projectar tota la seua potencialitat" 📢 @ximopuig pic.twitter.com/vF1Cb6c1jf
— Generalitat (@generalitat) January 30, 2022