Ximo Puig «La lliçó del personal sanitari i sociosanitari és la que ha de marcar-nos el camí de la reconstrucció»
🗣️ 'La lliçó del personal sanitari i sociosanitari és la que ha de marcar-nos el camí de la reconstrucció. I des de ja, a tots ells i a totes elles, els demane disculpes com a president per haver-nos vist superats davant un tsunami que ens ha sobrepassat a tots' @ximopuig pic.twitter.com/omUOYWj5np
— Generalitat (@generalitat) April 22, 2020