Política

Ximo Puig: “Ja s’ha fet massa dany a Espanya i a la Comunitat Valenciana ara cal buscar una solució”

El secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha assenyalat en la seva arribada al Comitè Federal del Partit Socialista a Ferraz que la corrupció del PP “ja ha fet massa dany a Espanya i a la Comunitat” i ara “cal buscar una solució”. “El debat en aquests moments és saber qui està a favor que continuï Rajoy i qui no està a favor que continuï Rajoy”, ha indicat al mateix temps que ha defensat la moció de censura que es debatrà entre el dijous i el divendres al Congrés.

“Nosaltres sabem molt bé de què es tracta perquè la Comunitat ha estat l’epicentre de tota aquesta història que es va iniciar fa hui 23 anys”, ha expressat el líder dels socialistes valencians. Així mateix, ha afegit que el PP ha deixat als espanyols “en una situació d’enorme dificultat” igual que va deixar als valencians “amb una Comunitat empobrida i una hipoteca reputacional enorme”.

És per això que ha defensat la moció de censura presentada pel Grup Socialista: “El PSOE tenia només un instrument i ha fet el que havia de fer”. “Cadascun davant una situació de crisi i d’emergència deu fer sempre allò que creu millor per al seu país i el PSOE ho ha fet i amb això ja ha guanyat”, ha indicat Ximo Puig en ser preguntat sobre si creu que la proposta tirarà endavant.

D’altra banda, ha criticat que hi hagi molts partits que estiguin “amb la calculadora electoral i econòmica” a la mà per decidir si voten a favor o en contra, quan el que de debò importa és que això “sigui un impuls ètic perquè els ciutadans del nostre país ho mereixen”. Així, ha asseverat que ara “ha de ser cadascun qui decideixi si volen mantenir o no al president Rajoy

 

Informació i Foto: http://www.pspvpsoe.net

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint