Política

Ximo Puig ha assistit a l’acte de celebració del 25è aniversari de l’Institut Tecnològic de l’Embalatge, Transport i Logística

El president de la Generalitat, Ximo Puig ha assistit a l’acte de celebració del 25è aniversari de l’Institut Tecnològic de l’Embalatge, Transport i Logística (Itene), presidit per Sa Majestat el Rei Felip VI.

A l’acte també hi han assistit la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto; el conseller dEconomia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, i la consellera dInnovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual.

Durant la visita, s’ha realitzat un recorregut pels laboratoris i les instal·lacions de dues de les cinc empreses emergents que gestiona Itene al seu complex tecnològic situat a Paterna.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint