Ximo Puig «Estem treballant per a presentar un document al govern que sume la nostra perspectiva al marc nacional per poder anar a la platja»
🗣️ 'Continuem en la pandèmia però estem treballant per presentar un document al Govern que sume la nostra perspectiva al marc nacional per poder anar a la platja. La corresponsabilitat de la ciutadania i l'aportació dels ajuntaments són fonamentals' @ximopuig pic.twitter.com/mn4LpBKqZ1
— Generalitat (@generalitat) May 4, 2020