Ximo Puig donarà suport a la candidatura socialista a l’Ajuntament de Castelló
La candidata a l’alcaldia, Amparo Marco, destaca la “importància” de la cita electoral, perquè “la ciutadania té a la mà donar la confiança a un Govern progressista o deixar que governin les dretes insolidàries, que amenacen amb retrocessos en la igualtat i en el gaudi de drets fonamentals “. “No ens podem permetre un pas enrere”, afegeix.
Marc destaca el potencial de la candidatura. El número dos serà ocupat per David Donate, tècnic superior en Gestió Comercial i Màrqueting i actual secretari de Comunicació i Xarxes Socials de l’executiva local, i el tercer lloc, per la independent Pilar Escuder Molló, presidenta de l’Associació de Festes de Carrer i coordinadora de la Universitat per a Majors de l’UJI. El quart lloc és per a l’actual portaveu del grup municipal socialista i regidor d’Ordenació del Territori, Mobilitat i Àrea Metropolitana, Rafa Simó.
Després d’ell, la portaveu adjunta del grup municipal, regidora d’Impuls de l’Activitat Econòmica i presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Porta; el regidor de Benestar Social, Dependència i Joventut, José Luis López; la regidora de Gent Gran, Salut Pública i Consum, Mary Carmen Ribera; el president del Patronat Municipal de Festes i regidor de Sostenibilitat Ambiental, Omar Braina; la vicesecretària general de l’agrupació local, Isabel Granero; l’ex portaveu del Consell de l’Estudiantat de l’UJI, Jorge Ribes; i la regidora Monica Barabas. En els últims llocs de la candidatura figura l’històric militant socialista i representant veïnal Cast Moya i tanca la candidatura l’ex regidora de Festes Sara Usó, en el lloc 27.